Od 1992 roku prowadzę działalność jako Firma „Administrator”.
Posiadam kwalifikacje w zakresie zarządzania nieruchomościami, działalności do której potrzebna jest znaczna wszechstronność posiadanej wiedzy, poparte ukończonymi kursami, dużą znajomość norm i przepisów prawnych oraz wieloletnie doświadczenie - co pozwala mi zagwarantować Państwu najwyższy poziom świadczonych usług. Od wielu lat jestem prezesem Stowarzyszenia Właścicieli Nieruchomości w Łodzi. Stale podnoszę swoje kwalifikacje. Lata działalności pozwoliły mi nawiązać kontakty z rzetelnymi wykonawcami, którzy jednocześnie za wykonane prace proponują rozsądne i niewygórowane stawki.
- zawieranie umów i rozliczanie z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji, Zakładem Energetycznym, Elektrociepłownią itp;
- zorganizowanie i nadzór prac porządkowych na terenie budynku i przynależnych terenach;
- nadzór nad naprawami bieżącymi oraz usuwanie ewentualnych awarii (stała współpraca z wykonawcami);
- udział w planowaniu oraz nadzor remontów w nieruchomości;
- dokumentacja fotograficzna z prowadzonych prac;
- nadzór nad terminowością wszelkich przeglądów prawem wymaganych;
- rozliczanie najemców, windykacja należności;
- prowadzenie korespondencji dotyczącej nieruchomości;
- opracowanie miesięcznych i rocznych sprawozdań z działalności;
- występowanie przed wszystkimi instytucjami w sprawach dotyczących nieruchomości;
- przygotowywuję i składam pozwy do sądu, co pozwala uniknąć kosztów związanych z wynagrodzeniem radcy prawnego czy też adwokata ( do tej pory wszystkie pozwy jakie składałem przeciwko dłużnikom zakończyły się prawomocnymi wyrokami o zapłatę i eksmisję z lokalu ). Jedyne wyłączenie to postępowania sądowe poza granicami kraju.
Łódź, dnia 7.02.2016r.